waswomoti.blo.gg

Hur hacka för Apple iPad-undertext Välj din berättelse i en ny RPG full hack app Harry Potter: Hogwarts Mystery

Din berättelse i en ny RPG full hack app Harry Potter: Hogwarts Mystery

 

 

Harry Potter: Hogwarts Mystery hack tool

 

 


Jag älskar Harry Potter-spelet! Att få uppleva den magiska trollkarlen är verkligen fantastisk! Men spelet har några problem ... Man skulle vilja att energin bara går upp till 25. Jag befinner mig mitt i viktiga lektioner som inte kan klara dem eftersom jag är ute av energi. Spelet bör ge oss mer energi eller låt oss köpa energi med våra mynt, inte ädelstenar. För det andra skulle det vara som oavsett vilket beslut du gör, historien slutar vara densamma. Du kan inte ta din egen väg. Tredje måste vara att spelet begränsar vissa områden i Hogwarts tills du kan komma in i ett annat år i Hogwarts. För det fjärde är det när du har slutfört alla 7 år, det finns inget mer att spela. Spelet slutar precis där. Jag skulle ha velat fortsätta med att välja en ny karriär i trollkarlen. Slutligen skulle femte vara att du måste slutföra 10 långa kapitel för att kunna gå vidare till nästa år. Det ska vara minst fem kapitel. Jag tycker att detta är en av anledningarna till att spelet inte fortsätter efteråt - för att de sprang ur rymden för att lägga till något annat. Sammantaget tycker jag dock om spelet eftersom det tar dig på många olika äventyr runt Hogwarts. Jag rekommenderar det här spelet, men var vänlig medveten om konsekvenserna! Också en sidnot: Jag har nyligen fått glasögon i spelet - och jag insåg allt du gör, Rowan gör också. Olika kläder, accessoarer och till och med husdjur

2018-04-25

genre = äventyr

storlek = 188,67 megabyte

Utgivare = Jam City, Inc

gillade det = 653546 rösta

recension = DIN Hogwarts berättelse börjar i Harry Potter: Hogwarts Mystery, ditt eget äventyr i Wizarding World. Välj din historia, lär dig magiska stavar och duell mot rivaler i en magisk resa

 

 

 

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: